miercuri, 29 aprilie 2015

Pancakes cu urda


Cand am ales aceste pancakes-uri pentru Provocarea Secreta a lunii aprilie 2015, am facut-o cu toata responsabilitatea. Stiam ca Ama, al carei blog mi-a fost repartizat de catre Stefania, este o excelenta gospodina, dar si mamica. Tocmai pentru ca scopul unei mame este acela de a-si ferici puii, iar cel al unei mame moderne este de a-i hrani sanatos, mi-am indreptat atentia nu spre retete complicate, ci spre aceste simple, dar de efect pancakes. Astfel am imbinat utilul cu placutul (pentru a cata oara???) si am facut uz de urda bio din frigider pe care o primisem cu cateva zile inainte, iar copiii au fost fericitii beneficiari ai unui mic dejun consistent inainte de a se indrepta spre scoala si gradi intr-o dimineata ploioasa.

N e c e s a r e :
2 oua;
250 g urda;
150 ml lapte;
4 linguri zahar;
1 lingurita esenta de vanilie;
230g faina alba;
1 plic praf copt.

P r e p a r a r e :
Am mixat ouale cu lapte, urda si zaharul, plus esenta de vanilie.


Am adaugat faina si praful de copt si am omogenizat compozitia. Am pus in tigaia incinsa, in care am turnat cateva picaturi de ulei de floarea soarelui - numai la prima tura -, cate o lingura de compozitie. Am lasat pe o parte pana au aparut pe margine mici bule de aer, apoi am intors pancakes-urile si le-am mai lasat putin pe cealalta parte.


Ideal e sa gasiti temperatura potrivita, astfel incat sa nu se arda pancakes-urile, dar si sa se coaca pe interior. Semnul ca folositi o temperatura buna e culoarea uniforma de pe suprafata.
Noi le-am servit cu crema de ciocolata!!!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu