marți, 3 aprilie 2012

Lingurita pentru avocado


Mi-a adus mama de curand din Franta o lingurita pentru scos miezul din avocado. Initial m-am uitat amuzata la ea, pentru ca arata ca o lingurita normala, doar marginea, in varf, ii este zimtata si ma gandeam ca mai adaug un obiect colectiei de ustensile uitate prin cele cotloane ale bucatariei mele. Apoi m-am gandit ca daca scobeste pulpa de avocado, de ce nu ar scobi-o si pe cea a lamaiei, a grapefruit-ului, si a altor fructe sau legume. Astfel ca, mai intai imaginar, apoi practic, i-am gasit o multime de utilizari unui obiect asa de simplu. V-o recomand cu toata caldura daca o gasiti pe la noi sa v-o achizitionaţi (si mai ales daca va place sa va umpleti bucataria cu tot felul de obiecte pentru eficientizarea muncii... :)) ) caci din cate am inteles e si ieftina.
Si nu in ultimul rand, nu ezitati sa consumati avocado, e foarte sanatos si cu o multime de nutrienti extrem de benefici!
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu