joi, 12 aprilie 2012

Varza de bruxelles cu paste


Un altfel de taitei cu varza, o reteta pe cat de simpla, pe atat de gustoasa si de consistenta. E o mancare de post usor de facut dupa care nu veti avea senzatia permanenta de foame.

N e c e s a r e :
200g varza de bruxelles;
200g paste;
4 foi de dafin;
sare;
piper;
ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Varza si pastele le-am fiert separat. Eu am avut varza congelata, deci am preparat-o dupa instructiunile de pe ambalaj, nu prea multe minute. Pastele (fara ou ca le-am facut de post), care pot fi melcisori, penne, fussili s.a.m.d. nu le-am lasat sa se umfle foarte tare, trebuie sa ramana ferme si sa opuna putina rezistenta la muscatura, al dente adica... :)) Le-am scurs dupa fierbere si le-am limpezit cu un jet de apa rece.
In wok am pus in putin ulei la calit, pret de cateva minute, varza de bruxelles cu foile de dafin.


Am adaugat pastele, sare si piper si le-am intors de cateva ori. Gata!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu