marți, 28 februarie 2012

Pizza cu ton si ceapa


Sunt mare fan pizza, asta mai ales in ultimii ani, iar de cand am inceput sa gatesc intens, masa cu pizza a devenit dintr-un obicei pastrat special pentru iesirile in oras, un lucru posibil si accesibil in propria bucatarie. Plus ca imi fac propriile combinatii, cantitati si scap de panica de a nu sti ce contin...

N e c e s a r e :
1 blat de pizza;
1 conserva de ton in suc propriu;
1 ceapa rosie;
150g cascaval;
sos de rosii sau bulion;
oregano.

P r e p a r a r e :
Blatul de pizza intins subtire l-am uns cu sos de rosii (sau bulion) si am presarat oregano uscat si maruntit. Tonul din conserva, bucati sau maruntit, l-am scurs si l-am distribuit uniform pe pizza. Ceapa am taiat-o julienne si am pus-o tot asa, cat mai uniform, pe deasupra tonului. La final am presarat cascaval ras.


Am dat la cuptor la foc mare timp de 10 minute, pana s-a topit cascavalul. Atentie mare si la blat sa nu se arda!


Am taiat pizza felii si am servit-o fiecare dupa preferintele-i cu ketchup sau alte sosuri.
Blatul este subtire si parca se topeste in gura. Eu, personal sunt absolut incantata de el.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu