marți, 6 decembrie 2011

Ratatouille - de post


Alta cina, alta provocare.... Asa ca am ales ceva usor de facut si usor de digerat.

N e c e s a r e :
1 vanata;
1 dovlecel;
1 ceapa;
1/2 ardei gras rosu;
1/2 lingurita usturoi granulat;
3 lingurite pasta de tomate;
ulei de masline;
sare;
busuioc;
cimbru;
oregano;
rozmarin.

P r e p a r a r e :
Vanata si ardeiul le-am taiat cubulete, ma rog manopera la vanata o facusem cu ceva vreme inainte si acum nu a trebuit decat sa o dezghet. Dovlecelul l-am curatat de coaja si l-am taiat cuburi, iar ceapa julienne.


In wok am pus ceapa la calit in putin ulei de masline. Am adaugat usturoiul, ardeiul, dovlecelul si vanata. Am tinut la foc 15 minute, pana s-au inmuiat legumele, amestecand din cand in cand.


Dupa ce s-au inmuiat am pus pasta de tomate, sarea si busuiocul, cimbrul, oregano si rozmarinul tocate marunt. Am mai tinut la foc 5 minute si... poftiti la masa!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu