marți, 17 aprilie 2012

Oua umplute


Cum se aduna mai multe oua in frigider, cum ouale umplute sunt salvarea pentru a nu le risipi. Aluneca usor si sunt bune la gust, iar daca punem la socoteala si beneficiile consumului de oua, nu ne ramane decat sa optam pentru ele de fiecare data cand avem ocazia.

N e c e s a r e :
10 oua;
1 galbenus de ou, crud;
3-4 linguri smantana;
ulei de floarea soarelui;
sare;
piper.

P r e p a r a r e :
Ouale le-am fiert, le-am curatat de coaja si le-am separat albusurile de galbenusuri.


Din galbenusul crud si un galbenus fiert am facut, impreuna cu ulei, maioneza. Dacă devine prea groasa adaugati putina apa. Am adaugat apoi smantana (sau daca vreti varianta mai dietetica, iaurt), sare si piper.


Galbenusurile fierte le-am zdrobit, am luat putin sos de maioneza, am adaugat sare si piper dupa gust si le-am amestecat pana au devenit o pasta tare.


Am umplut albusurile cu pasta din galbenusuri si am asezat jumatatile de oua cu baza in jos pe un platou. Am turnat deasupra, in strat uniform, restul sosului de maioneza.


Am decorat cu boia si frunze tocate de patrunjel.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu