miercuri, 18 aprilie 2012

Salata de oua si telemea


O salata usoara si foarte consistenta. Plina de proteine, poate fi o buna optiune pentru micul dejun.

N e c e s a r e :
8-10 oua;
250-300g telemea;
1 galbenus de ou;
ulei de floarea soarelui;
3-4 linguri smantana;
sare;
piper.

P r e p a r a r e :
Din galbenus si ulei am facut maioneza. Am adaugat smantana (sau puneti iaurt pentru varianta dietetica). Am pus si sare si piper dupa gust.


Telemeaua am ras-o pe razatoarea cu gauri mici. Eu am avut telemea de vaca, putin sarata, dar daca preferati alt tip, merge si acela.


Ouale fierte tare, le-am curatat de coaja si le-am ras si ele pe razatoarea cu gauri mici.


Am asezat intr-un vas, in straturi alternative, telemea, oua si maioneza.


Eu am incheiat sus cu oua. Cand am servit am luat cu o lingura infipta in adancime.



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu