miercuri, 29 februarie 2012

Spanac scazut


Nu stiu de unde vine vorba asta cu mancarea scazuta, eu doar am preluat-o de la mama si de la bunica mea. Si am facut spanac scazut!

N e c e s a r e :
400g spanac;
1 cana lapte;
1/2 lingurita usturoi granulat;
1 lingura faina alba;
ulei de floarea soarelui;
sare.

P r e p a r a r e :
Am calit faina in putin ulei. Am pus apoi usturoiul si am mai lasat un minut, dupa care am adaugat laptele.


Apoi am pus spanacul. Daca luati spanac congelat, mai intai lasati-l sa se decongeleze, chiar daca pe ambalaj scrie ca nu trebuie. Daca insă e sezon si il cumparati proaspat, spalati-l, dati-l intr-un clocot si maruntiti-l inainte de a-l pune in mancare. Apoi am lasat la fiert 15-20 minute toata mancarica, amestecand destul de des ca sa nu se prinda faina de fundul oalei. Eu am facut intr-o oala de inox cu fundul foarte gros, daca aveti una de teflon e si mai bine.


Am servit spanacul cu oua facute ochiuri, sau cu carnuri si carnati, dupa preferinte. Se poate consuma si ca atare, este o sursa foarte buna de fier si de fibre.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu