vineri, 16 martie 2012

Paste la cuptor cu broccoli si conopida


Paste delicioase plus legume pline de fibre egal mancare sanatoasa si gustoasa!!!

N e c e s a r e :
200g paste;
200g broccoli;
200g conopida;
2 rosii;
2 oua;
200ml lapte;
sare;
piper;
ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Broccoli si conopida le-am fiert si le-am strecurat. Pentru ca le-am avut congelate, nu a trebuit sa le si desfac in buchetele.


Am fiert si pastele (penne tricolore de data asta), dupa care le-am strecurat, si le-am trecut sub un jet de apa rece si le-am stropit cu ulei.

Am asezat intr-un vas termorezistent pastele, conopida, broccoli si rosiile cubulete, cat mai amestecate. Am batut apoi ouale si, impreuna cu laptele, le-am turnat in vas.


Am pus deasupra un capac pentru a nu se usca la suprafata si le-am dat la cuptor la foc moderat timp de aproximativ o jumatate de ora pana cand s-a legat compozitia de oua cu lapte.


Gustul pastelor este foarte bun, dar impactul vizual este maxim pentru ca avem paste verzi ca broccoli-ul, albe precum conopida si rosii ca rosiile. :))


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu