vineri, 16 martie 2012

Muffins cu umplutura de vanilie


Eh, a venit si primavara, soare stralucitor, caldura, simturi care se dezmortesc si, in fine... avem din nou senzatia ca traim. Aşa ca, zic eu sa adaugam acestei reinvieri a naturii putina aroma de vanilie pentru ca, se stie, aceasta stimuleaza romantismul, care trebuie si el trezit la viata dupa lunga hibernare.

N e c e s a r e :
compozitie pentru chec din albuşuri;
1 plic budinca de vanilie;
300ml lapte;
200ml smantana pentru frisca;
3 linguri de zahar;
2 plicuri zahar vanilat.

P r e p a r a r e :
Am preparat intai budinca de vanilie, din lapte cu smantana dulce ca sa fie mai cremoasa, si zaharul cu zaharul vanilat. Am lasat apoi budinca la racit. Cand s-a racit am luat de pe deasupra pelicula intarita.


Intre timp am pregatit compozitia pentru checul din 6 abusuri. Am pus un pic mai mult praf de copt ca sa iasa ca niste muffins-uri reale, mai aerate.


Apoi am uns tava de muffins-uri cu putin ulei (as fi pregatit-o cu hartiute de copt, daca as fi avut). Am pus doua linguri de compozitie de chec, apoi o lingurita cu varf de budinca, iar peste un capac de chec, doar cat sa acopere budinca, asa cam o lingura rasa.


Am pus tava la cuptor la foc mic si se lasat-o cam 40 minute. Am mai tinut putin muffins-urile sa se raceasca in tavă, iar apoi le-am scos. Eu le-am pus cu capul in jos pentru ca era inca budinca fierbinte si tindea sa se scurga prin blat.


Este absolut delicios blatul pufos si mijlocul aromat si cremos, pe cuvant de cercetas!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu