luni, 21 noiembrie 2011

Biscuiti sandwich


Nu stiu altii cum sunt, dar eu in copilarie adoram sa-mi fac sandwichuri din biscuiti cu dulceata. Abia asteptam sa merg intr-o excursie ca să am motiv sa-mi cumpar un pachet de biscuiti si sa iau pe langa un borcan de duceata.

N e c e s a r e :
1 pachet de biscuiti fara crema - eu am avut MAIA cu miere;
dulceata de orice fel, de preferinta sa fie omogena - eu am folosit gem de macese de la mama primit;
unt sau margarina - in cazul meu unt.

P r e p a r a r e :
Am luat cate doi biscuiti si i-am uns unul pe o parte cu dulceata si pe celalalt cu untul sau margarina (daca vreti sa fie de post). I-am lipit unul de altul si apoi se pot savura cu o cana de lapte +/- cacao, cafea, ceai, suc etc. La micul dejun merg de minune, iar pentru copii e o incantare.
Sper ca v-am readus in minte, fie si pentru o clipa, gustul copilariei...


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu