duminică, 22 ianuarie 2012

Ciorba de fasole verde cu ciolan


In plin sezon al aromelor si izurilor de afumatura, bineinteles iarna, apelez la pastatile din congelator si impreuna cu vreo bucata de carne de porc afumata, normal, iese ca prin magie o ciorba buna, numai buna de sorbit fierbinte atunci cand gerul de afara musca...

N e c e s a r e :
1 bucata ciolan afumat;
500-700g fasole verde;
2-3 morcovi;
1/3 telina;
1 patrunjel;
1 ceapa alba;
4-5 linguri sos sau pasta de tomate;
leustean;
telina verde;
patrunjel verde;
vegeta.

P r e p a r a r e :
Ciolanul l-am spalat (daca este foarte afumat sau sarat il puteti pune separat intr-un clocot inainte de a face ciorba cu el), iar pastaile le-am avut puse din toamna in congelator, oparite, impreuna cu frunzele.


Am trecut la prepararea propriu zisa a ciorbitei. Am pus la fiert ciolanul, pastaile, morcovii rondele, telina cubulete, ceapa taiata marunt si patrunjelul. Am lasat sa fiarba la foc mic 40-50 minute, pana a ajuns bine fiarta carnea.


Apoi am adaugat sosul (sau pasta) de tomate. Puteti pune concentrat pentru ciorbe si, de asemenea, dacs este cazul si nu a fost ciolanul prea sarat, vegeta dupa gust. Am mai lasat inca 10 minute la fiert. Am servit cu smantana.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu