sâmbătă, 5 mai 2012

Cuscus cu legume


Vin cu o propunere simpla, mai degraba ca un semipreparat, dar unul ceva mai sanatos! Aceasta mancare e o solutie buna atunci cand nu aveti timp sa gatiti, dar trebuie sa luati masa acasa si sa va mai si tina de foame... Cat despre gust, ce sa va spun... va las sa dati verdictul final, dar noua pot sa va zic ca ne-a placut.

N e c e s a r e :
250g cuscua;
250g legume asortate;
ulei de floarea soarelui;
sare;
nucsoara;
menta.

P r e p a r a r e :
Cuscusul l-am preparat dupa instructiunile de pe ambalaj. De fapt in magazine se gasesc paste, taiate sub forma de cuscus, care se fierb. Cuscusul adevarat se pregateste prin calirea in ulei, dar nu prea am vazut din acela prin magazine. Eu am luat din prima variantă, asa că l-am fiert in apa cu sare cateva clocote, apoi l-am lasat 10 minute in apa, l-am strecurat si l-am trecut sub un jet de apa rece.


Legumele le-am fiert in apa cu sare, iar cand au fost gata le-am strecurat. Eu am avut ceva amestec de vara, gata congelat, care continea porumb, mazare, morcovi, ardei rosu si conopida, dar puteti combina cam ce doriti. Nu va feriti de legumele congelate, pentru ca nu sunt nocive, asa cum se zice, nu au cu nimic mai daunator decat legumele proaspete, iar prin congelare nu se distrug nutrientii, asta afirma toti nutritionistii.


Pasul urmator a fost acela de a cali in putin ulei de floarea soarelui cuscusul fiert pret de cateva minute, pana a ajuns lucios.


Am adaugat legumele, am amestecat totul si am stinge focul. Am servite presarat cu nucsoara si cu menta, ca sa aduca ceva din aromele orientului, de acolo de unde este cuscusul originar...


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu