duminică, 22 ianuarie 2012

Conopida si broccoli la cuptor


Ce poate fi mai bun decat o mancare si sanatoasa, si gustoasa, care se si prepara rapid?...

N e c e s a r e :
300g conopida;
300g broccoli;
1 rosie;
80g mozzarella;
1 ou;
3 linguri smantana;
vegeta.

P r e p a r a  r e :
Eu am avut conopida si broccoli congelate, dar la fel de bine pot fi proaspete. Am asezat buchetelele intr-un vas termorezistent, cat mai amestecate.


Deasupra am pus cubuletele de rosie, peste am turnat oul batut si amestecat cu smantana, sare si vegeta, dupa gust. In alta varinta am pus rosii uscate.


Peste am asezat cubulete de mozzarella.


Am pus vasul la cuptor, la foc moderat, timp de 40 minute. Noi am servit cu peste file, facut simplu, la tigaie cu sare si piper, dar fara ulei.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu