vineri, 18 noiembrie 2011

Pui cu legume si rozmarin la cuptor


Imi place sa variez vesnica garnitura cu cartofi si de aceea caut mereu alternative printre legume. Asa am ajuns la o combinatie cel putin bizara, dar care a avut un final fericit din punct de vedere culinar...

N e c e s a r e :
4 dovlecei mici;
1 ardei gras;
3 morcovi;
2 fire de ceapa verde;
1 mar;
2 rosii;
1 piept de pui mare;
sare;
piper;
rozmarin;

P r e p a r a r e :
Am curatat pieptul de pui de os si piele, l-am spalat si l-am condimentat cu sarea si piperul.


Legumele le-am pregatit, le-am spalat si curatat.


Intr-un vas termorezistent (in cazul meu fidelul vas de yena) am pus dovleceii cubulete, ardeiul taiat marunt, morcovii si ceapa rondele si rosiile tocate mai grosolan. Peste am asezat pieptul de pui, feliute de mere si am presarat rozmarin. Am pus in cuptor vreo 30 min, cam pana a fost gata puiul, la foc moderat (170 grade la cuptorul cu gaz). Cu produsul finit nu am mai apucat sa fac poza... :))


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu