duminică, 18 decembrie 2011

Pulpe de pui la grill


Mi-am scos la inaintare grill-ul si am gatit niste pulpe de pui pe care le tot ocoleam in congelator.

N e c e s a r e :
4 pulpe pui întregi;
sare;
ienibahar.

P r e p a r a r e :
Pulpele le-am spalat, le-am si separat cea inferioară de cea superioară si le-am indepartat pielea. Apoi am crestat fiecare pulpa in  2-3 locuri. Le-am sarat si am presarat putin ienibahar. Le-am asezat pe grill si le-am lasat la foc mic o ora jumate.


In afara de timpul lung de coacere se prepara foarte repede. Ienibaharul da puiului o aroma speciala, diferita de piper, mai soft. Bineinteles ca puteti gati mai multe sau mai putine pulpe, in functie de necesitati. Si, daca nu aveti modelul acesta de gril, puteti la fel de bine folosi un gratar sau chiar tigaia, caci ienibaharul este vedeta si isi va face treaba... Noi am servit cu sos tatziki si cu salata verde.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu