miercuri, 28 martie 2012

Cartofi pargaliti


Sau altfel spus, cartofi rantaliti, cu ceapa calita si boia, dar eu asa ii stiu denumiti, de la bunica mea. Si, pentru ca tot e miercuri si inca suntem in Postul Mare, am vrut sa va arat reteta asta extrem de simpla. Iar cartofii pregatiti astfel nu numai ca nu sunt fazi, ci chiar aromati si foarte consistenti.

N e c e s a r e :
4-5 cartofi;
2-3 fire ceapa verde;
1 lingurita boia dulce;
sare;
ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Cartofii i-am curatat de coaja, i-am spalat, i-am taiat cubulete si i-am pus la fiert in apa cu sare. Cand au fost fierti i-am scurs de apa.


Ceapa am curatat-o si am taiat-o maruntsi am pus-o apoi la calit.


 Am adaugat boia si apoi cartofii, pe care i-am mai tinut cateva minute la foc mic ca sa se patrunda aromele. Am servit cartofii cu patrunjel verde tocat, pe care nu l-am pus de la inceput pentru ca in familia mea, in afara de mine, toata lumea pare sa aiba o problema cu verdeturile aromatice din mancaruri.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu