sâmbătă, 4 februarie 2012

Papricas de pui


Am pregatit ceva ce stiu ca are succes garantat in randul familiei mele... 

N e c e s a r e :
pulpe de pui;
inimi si pipote (optional);
1 ceapa alba;
1 lingurita boia dulce;
sare;
ulei;
mazare (opţional).

P r e p a r a r e :
Am calit ceapa taiata marunt in ulei. 


Cand a devenit translucida am pus si carnea de pui spalata. Eu am avut doua pulpe intregi cu spate, iar a doua zi am mai suplimentat cu doua, asadar numarul si felul pulpelor este aleator. De asemenea, daca doriti, puteti pune piept sau orice alta parte anatomica a puiului. Eu am pus inimi si pipote pentru ca imi plac si in copilarie, cand facea bunica papricas cu pui de casa, sufeream pentru ca nu era decat cate o bucatica din fiecare. Dar iata ca are si societatea de consum in care traim avantajele ei... :))
Revenind, am adaugat si boiaua sau, cum se zice la noi, la Cluj, poprica (de unde si numele de papricas) cu accentul de rigoare... :)). Am pus apa si am lasat la fiert cam o jumatate de ora, pana a fiert carnea.


Dup aceea am facut ingrosala din 3-4 linguri de faina cu multa apa. Am turnat-o in oala si am mai tinut-o la foc cateva minute. Eu am avut niste mazare in frigider si, ca sa nu o las sa se strice, am pus-o in mancare. De asemenea puteti pune morcovi.


Noi am servit cu mamaliguta si papricasul a fost foaaarte bun.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu