sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Curcan cu portocala si curry


Am facut mai nou o pasiune pentru fripturile preprarate la cuptor sau la tigaie care se pun direct si la care se mixeaza aromele. Poate tocmai pentru ca se prepara foarte repede si sunt o explozie de arome. De obicei deschis congelatorul si arunc o privire prin el sa vad cam ce as putea combina. De data asta am pus ochii pe niste pulpe de curcan, din care au rezultat urmatoarele...

N e c e s a r e :
2 pulpe inferioare de curcan;
1 porocala mare;
300g baby carrots;
curry;
sare;
ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Initial am crezut ca doua pulpe vor fi insuficiente pentru 4 persoane carnivore, dar sunt atat de mari, încat nu doar ca ne-au ajuns pe saturate, ci a mai si ramas de o portie, pe langa portia de oase a lui Eric...


Am crestat pulpele de curcan, le-am sarat si am presarat pe ele curry din belsug. Nu am mai stat sa se dezghete, ci le-am pus direct in tigaie. Am spalat portocala (era bine sa o si curat de coaja) si am taiat-o jumatati de rondele. Apoi am pus morcovii, putin ulei si ceva apa, doar cat sa se inabuse friptura.


Am lasat la foc mic circa o ora, pana s-a fiert carnea.

 

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu