vineri, 6 aprilie 2012

Rulouri cu pui si telemea


Daca doriti o gustare usoara, simpla, care să contina "de toate", aceste rulouri sunt ideale. De asemena, acum ca vine incet-incet caldura, pentru iesirile in aer liber sunt numai bine de luat la pachet.

N e c e s a r e :
pentru clatite:
2 oua;
2 linguri iaurt;
150ml lapte;
4-5 linguri faina;
sare;
pentru umplutura:
200g piept pui;
200g telemea.

P r e p a r a r e :
Pentru inceput am pregatit clatitele: am bautut bine ouale si am adaugat iaurtul.


Apoi am pus laptele.


Am adaugat si faina (eu am avut integrala) si sarea. Am omogenizat compozitia cat mai bine.


Am copt clatitele, mai groase, in tigaie, pe o parte si pe alta. Mie mi-au iesit 8 in tigaia mea de 22cm diametru. Asadar jonglati cu laptele si cu faina in functie de dimensiunile tigaii.


Carnea de pui am fiert-o si am taiat-o marunt, transversal pe fibra musculara.


Telemeaua am ras-o pe razatoarea cu gauri mici.


Am amestecat bine carnea de pui cu telemeaua, am umplut clatitele si le-am rulat. Am taiat capetele si apoi am dat forma rulourilor. Sunt foarte bune si mai ales consistente.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu