joi, 1 decembrie 2011

Supa cu prune uscate


Faceau cand eram copil mama si bunica supica asta si imi placea foarte mult. Acum ca tot e post mi-am adus aminte de ea si am reconstituit reteta lor. A iesit exact asa cum o stiam eu! Se mai poate face si varianta de ne-post, cu carnat afumat. Dar trebuie sa va previn ca nu e pentru cei carora nu le plac asocierile de dulce-acru sau dulce-sarat.

N e c e s a r e :
1/2 ceapa;
ulei;
1 lingura faina;
150g prune uscate;
sare.

P r e p a r a r e :
Am pus la calit faina cu putin ulei. Am adaugat ceapa taiata marunt si am mai lasat putin la foc. Apoi am adaugat apa si prunele. Am lasat sa fiarba 20-30 minute pana s-au rehidratat prunele. Inainte de a stinge focul am sarat dupa gust. Simplu, rapid si gustos!
Mai exista, tot pe acelasi calapod, variantele de supa cu agrise sau supa cu pere, si le voi face cand voi gasi, mi ales ca cea de agrise a fost prima mea supa ever...


Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Inca mai astept supa de pere si pe cea de agrise. Hai cu retetele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le pastrez pentru postul care se apropie. Cu pere ar fi mai accesibil pentru ca se gasesc, insa mai intai trebuie sa le usuc, iar agrise inca nu am vazut prin supermarketuri...

      Ștergere