miercuri, 4 aprilie 2012

Varza murata cu orez la cuptor - de post


Noi, mari amatori de sarmale, dar si cu ambitia de a tine cateva zile din acest post, am savurat cu placere aceasta mancare simpla care aduce putin cu aromele sarmalelor adevarate.

N e c e s a r e :
1 varza murata;
1 cana orez alb;
1 ceapa alba;
ulei de floarea soarelui;
piper;
mrar verde.

P r e p a r a r e :
Am pus de seara varza in apă calduta ca sa iasa sarea in exces din ea. A doua zi am scos-o din apa, am stors-o si am taiat-o.
Orezul l-am spalat si l-am pus la fiert. Eu am pus orez alb cu bob rotund ca sa fie din acela lipicios si sa stea mancarea legata. Ceapa am tocat-o marunt si am calit-o in putin ulei.


Am adaugat varza taiata si piper, apoi am lasat-o la calit cateva minute. Intre timp orezul a fiert si l-am scurs.


Intr-un vas termorezistent am asezat un strat de varza calita si un strat de orez, inca un strat de varza si unul de orez. Deasupra am mai asezat inca un strat de varza.


Am pus vasul la cuptor, la foc moderat, cam o jumatate de ora, pana s-a rumenit varza de pe margini. Am servit cu marar verde tocat.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu