marți, 13 decembrie 2011

Salata de icre


Suntem in ultimele doua saptamani de post, ceea ce ma determina sa gatesc cu si mai mult sarg diverse preparate. Asa m-am gandit la salata de icre facuta in casa, nu cea de cumparat, ca nu stiu daca v-ati uitat vreodata la ingrediente,e o lista lunga, la care eu am avut o data inspiratia sa ma uit si mi-am promis ca nu mai cumpar asa ceva.

N e c e s a r e :
icre in saramura;
ceapa verde;
ulei de floarea soarelui;
zeama de lamaie.

P r e p a r a r e :
Icrele in saramura se gasesc in magazine in cutiute de la cateva zeci de grame, pana la galetute de 1kg, de aceea nu am dat cantitati, fiecare stie cat vrea sa prepare. Eu de obicei iau cantitati mici. Asadar, icrele le-am maruntit cat de cat cu mixerul (nu trebuie chiar sa fie pasta, ci sa ramana o parte din ele intregi). Apoi am adaugat treptat, ca la maioneza, uleiul. Daca se intareste prea tare puteti pune putina zeama de lamaie sau apa, daca nu va plac aromele mai acrisoare. Am pune ulei pana cand a capatat consistenta dorita si nu au mai fost foarte sarate. Atentie! Nu puneti sare extra, pentru ca icrele sunt din start in saramura. Nici nu se poate pune limba pe ele de sărate ce sunt. :))  Cand au fost gata am adaugat ceapa verde taiata maruntel si am amestecat. Noi am servit cu paine graham pentru un plus de sanatate.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu