vineri, 11 mai 2012

Placinta cu iaurt si cocos


Vine vara, bine-mi pare, vreau deserturi racoritoare... cred ca asta ne spunem cu totii in gand atunci cand vin zilele calde, cand mancarurile usoare au prioritate... :))

N e c e s a r e :
1 pachet foi de placinta;
500g iaurt;
100g fulgi de cocos;
5 oua;
270g zahar;
100ml ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Ouale intregi le-am batut impreuna cu zaharul.


Am adaugat iaurtul si uleiul si am amestecat energic.


Am adaugat cocosul si am omogenizat compozitia...


Fundul unui vas termorezistent l-am uns cu ulei.


Din foile de placinta decongelate am luat doua foi, le-am impaturat in doua si le-am asezat pe fundul vasului. Partea interioara am uns-o cu ulei.


Am lasat deoparte inca patru foi, iar pe restul le-am rupt bucatele si le-am adaugat in compozitie.


Apoi am turnat-o in vas.


 Foile ramase le-am uns cu ulei doua cate doua...


...le-am rulat si le-am pus deasupra in forma de spirala. Le-am adancit putin in compozitie cu ajutorul pensulei de silicon.


Am dat placinta la cuptor, la foc mic un pic mai mult de o oră, pana s-a rumenit pe toate partile.



Am servit-o rece. Am constatat că este foarte consistenta, iar pentru copii este o sursa buna de calciu datorita continutului de iaurt si cocos.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu