sâmbătă, 28 aprilie 2012

Rulada de spanac cu cascaval si branza de burduf


O bunatate de rulada consistenta, usoara, numai buna pentru mese festive sau pentru un picnic de vara cu zile calde, ca tot vine vara, bine-mi pare... :)) Pentru copii stiti doar cat e de sanatos spanacul, asa ca poate ii convingeti cu rulada aceasta sa-l manance, daca preparatele consacrate de spanac nu sunt pe placul lor. Pentru rulada aceasta m-am inspirat de la Edith.

N e c e s a r e :
450g spanac tocat congelat;
2 oua:
2 linguri faina alba;
1 lingurita usturoi granulat;
sare;
200g branza burduf;
200g cascaval.

P r e p a r a r e :
Spanacul l-am decongelat natural, in cateva ore, nu fortat, am adaugat ouale, usturoiul granulat, sare dupa gust si faina. Am omogenizat.


Am pus pe hartie de copt, intr-o tava normala (25x34 am eu) compozitia si am nivelat bine. Am pus la cuptor la copt circa o jumatate de ora, pana a trecut testul scobitorii. Atentie sa nu se arda! Cuptorul trebuie sa aiba o temperatura medie (180-200 grade).


Intre timp am maruntit branza de burduf si am amestecat-o cu cascavalul ras. Pe foaia ruladei scoase din cuptor, inca fierbinte, am pus amestecul de branza si cascaval ca sa se topeasca si sa se poata intnide uniform (altfel amestecul este prea dens).


Am rulat totul in hartia de copt si apoi, pentru pastrare la frigider, in folie alimentara. Dupa cateva ore a fost numai buna de feliat si servit.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu