vineri, 24 februarie 2012

Pui cu smantana si ciuperci


O noua reteta, pe care am luat-o cu ceva timp in urma de pe internet, fara sa-mi notez sursa. Oricat am cautat-o acum nu am mai gasit-o, dar celei care a postat-o in original ii multumesc pentru asa o idee buna. E o mancarica usor de preparat si foarte aromata, sunt convinsa ca va va placea.

N e c e s a r e :
1 piept pui;
400g ciuperci;
2 fire ceapa verde;
1 ardei rosu;
4 linguri faina alba;
4 linguri smantana;
sare;
piper.

P r e p a r a r e :
Ceapa si ardeiul taiate bucatele le-am pus la fiert in apa cat sa le acopere. Am ales ceapa verde si ardei rosu pentru contrast, caci arata foarte bine in farfurie. Pacat ca nu redau pozele impactul vizual pe care il are in realitate, insa bucataria mea, mai ales pe timp de noapte nu dispune de cea mai fericita lumina...


Pieptul de pui l-am fiert separat si l-am taiat cubulete. Eu, pentru ca am primit (cu mare bucurie de altfel) un piept bio, de la un pui de tara, l-am valorificat mai intai intr-o delicioasa supica de taitei.


Tot separat am fiert si ciupercile, curatate in prealabil. Eu am facut marea greseala, la un moment dat, sa cumpar ciuperci gata feliate, conservate in borcan, care nu prea au gust. Dar tot la ciupercile proaspete am revenit!


Dupa ce ardeiul si ceapa au fiert am adaugat carnea si ciupercile. Din faina si apa am facut ingrosala (puteti folosi si faina alba). In ingrosala am pus smantana si am incorporat-o in restul mancarii, amestecand continuu ca sa nu se faca cocoloase.


Am sarat si piperat mancarea dupa gust. O explozie incantatoare de arome si culori, nu alta!!!


Pofta buna!

2 comentarii: