duminică, 29 ianuarie 2012

Sos de rosii dietetic


Am facut un sos de rosii putin mai altfel, in sensul ca nu l-am facut cu faina prajita in ulei, la baza, ci am folosit amidon ca sa evit rantasul. Papilele noastre nu au simtit diferenta, insa stomacurile ne-au multumit! :))

N e c e s a r e :
2-3 linguri sos sau pasta de tomate;
2 linguri amidon alimentar;
1 lingură zahar;
sare;
ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Nu am vrut sa fac prea mult deodata ca sa mancam proaspat si pentru ca e mai dificil de reincalzit, asadar cantitatile sunt pentru doua portii.


Am pus intr-o craticioara la fiert pasta de tomate si am diluat-o in apa (cam 300 ml am pus eu). Daca aveti sos de rosii sau bulion puneti ceva mai mult, pentru ca pasta de tomate este mai concentrata. Am adaugat apoi, cat inca a fost rece apa, zaharul amestecat cu amidonul si cu sarea. Cand a dat in clocot am lasat sa fiarba, la foc mic, amestecand continuu ca sa nu se faca cocoloase. In ultimele clocote am pus si putin ulei de floarea soarelui.


Am servit cu piure de cartofi, combinatia care mi-a marcat copilaria, de cand ne-o facea la gradi tanti Viorica... :)
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu