miercuri, 15 februarie 2012

Porc in stil chinezesc


Am vrut din nou sa dau un gust mai putin traditional porcului si am aruncat o privire in bucataria chinezeasca.

N e c e s a r e :
300g cotlet de porc;
1 ceapa alba mica;
1/2 lingurita usturoi granulat;
1 morcov;
1/4 ardei rosu;
sare;
sos de soia;
ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Am calit ceapa in putin ulei; cand a devenit translucida am adaugat usturoiul.


Apoi am adaugat la calit pe rand carnea de porc (poate fi si pulpa) taiata cuburi, morcovul rondele si ardeiul cubulete. Am sarat toate cele dupa gust si am stropite cu sos de soia.


Am lasat la foc mic, la sotat, pana a fost fiarta carnea si morcovul moale. Eu am facut toata operatiunea in wok. Am servit cu orez, dar se poate si cu paste de orez.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu