vineri, 2 decembrie 2011

Salata de ciuperci cu porumb - de post


Azi iar e zi de post, aaa ca mi-am inceput ziua cu salata asta consistenta.

N e c e s a r e :
400g ciuperci (pleurotus, champignon);
5 linguri pline porumb fiert din conserva;
60g telina fiarta;
ulei de floarea soarelui;
zeama de lamaie;
sare;
piper;
usturoi granulat.

P r e p a r a r e :
Ciupercile le-am taiat cubulete si le-am fiert 10 minute (eu am avut pleurotus proaspat si am completat cu un borcanel de champignon pe care-l aveam in casa) si apoi le-am stors. Apoi am facut o maioneza de post din telina fiarta si pasata sau rasa, cu uleiul de floarea soarelui. Am pus cateva picaturi de zeama de lamaie pe rand. Atentie mare caci telina nu inghite atata ulei ca galbenusul de ou. Puneti maxim cantitatea de ulei cat volumul telinei. Avantajul e ca, desi se taie foarte usor, dupa o amestecare energica de cca. un minut, isi revine. Important e să nu fie taiata in momentul in care o incorporati in salata.


Am amestecat asadar ciupercile cu porumbul, cu maioneza si cu sarea, piperul si usturoiul granulat, dupa gust.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu