joi, 1 decembrie 2011

Paella


Doar paella, nu va ganditi ai la valenciana. Nu de alta, dar mi-ar fi cu neputinta sa fac originalul cu ingrediente din Romania si cu aromele autohtone... Dar rezultatul meu a fost bun, cel putin asemanator cu cel a paelliilor care se gasesc la noi congelate. Si am avut si siguranta ingredientelor. :))

N e c e s a r e :
250g fructe de mare (creveti, scoici, surimi etc.);
200g orez cu bob lung;
1 ardei rosu;
1 ceapa;
4 linguri mazare boabe;
ulei de masline;
2 lingurite vegeta;
1 lingura pasta de tomate;
1/2 lingurita usturoi granulat.

P r e p a r a r e :
Am pus la fiert orezul (am avut brun) cu vegeta. De asemenea am fiert si fructele de mare 10 minute (u am cumparat ceva mix de vreo 250g).


In wok am calit ceapa in putin ulei de masline. Am adaugat ardeiul, fructele de mare, orezul, mazarea, pasta de tomate si usturoiul.


Am mai lasat la sotat 10-15 minute amestecand din cand in cand.
Riquísima... ¡Olé!


Pofta buna!

Un comentariu: