marți, 22 noiembrie 2011

Tort de post


Am facut de ziua sotului meu acest tort de post ca sa-l poată degusta si parintii mei. Si (culmea!) chiar a fost bun...

N e c e s a r e :
pentru blat:
3 cani mere rase (12-14 mere);
1 1/2 cani zahar;
1 plic zahar vanilat;
1/2 lingurita scortisoara;
2 lingurite bicarbonat nestins sau 1 plic de praf de copt;
3 cani faina;
1/2 cana ulei de floarea soarelui;
pentru crema:
2 plicuri budinca de caramel;
1 litru suc natural de mere;
2 banane.

P r e p a r a r e :
Am amestecat merele cu zaharul, zaharul vanilat, scortisoara, cacao si bicarbonatul nestins (sau praful de copt) si le-am lasat sa se odihneasca o ora.


Apoi am adaugat faina, uleiul si le-am pus in forma de copt tapetata cu hartie de copt (se poate si unsa).


Am copt la foc potrivit cam o ora.


Dupa ce s-a copt am lasat blatul sa se raceasca si l-am taiat in doua.


Intre timp am preparat crema.


  Am facut budinca de caramel cu sucul de mere, respectand instructiunile de pe ambalaj.


Am lasat-o sa se racească bine si am amestecat-o cu bananele pasate.


Am pus apoi cam o treime din crema intre straturile de blat si restul deasupra si pe margini. Am ornat cu feliute de banane si cu jeleu de tarte, dar nu recomand ideea pentru ca s-a înmuiat crema si a început să se scurga pe margini. Data viitoare am sa presar doar cacao instant (gen Nesquik). La multi ani inca o data, Alex drag!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu