joi, 2 februarie 2012

Baghete cu peste


Teoretic ar trebui sa mancam peste in fiecare zi... Practic insa cam sarim zilele.... Eu aveam o conserva de sprot in sos tomat pe care am valorificat-o la cina.

N e c e s a r e :
1 conserva de peste in sos tomat;
2 baghete;
100g cascaval afumat;
unt.

P r e p a r a r e :
Eu am avut baghete cu cascaval de la Auchan, care sunt absolut minunate, de fapt ca mai toate produsele lor de panificatie.


Am taiat baghetele longitudinal in doua si le-am uns cu putin unt. Pestele (care poate sa fie nu neaparat sprot, ci si sardine, hering sau orice preferati) l-am maruntit cu furculita si l-am intins peste baghete. Deasupra am presarat cascaval (eu l-am preferat pe cel afumat pentru un plus de aroma).


Am pus baghetele la cuptor in tava, pe hartie de copt, pana se topit cascavalul. Simplu, nu? E foarte buna bagheta asta si, dupa o zi incarcata, faptul ca se prepara repede e inca un plus.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu