miercuri, 25 aprilie 2012

Pancakes


A venit si randul acestor delicii ideale pentru micul-dejun, asa cum in mod traditional consuma americanii...

N e c e s a r e :
2 oua;
200ml lapte;
3 linguri zahar;
2 lingurite zahar vanilat;
3 linguri ulei de floarea soarelui;
220g faina alba;
1 lingurita praf de copt.

P r e p a r a r e :
Ouale, laptele, zaharul, zaharul vanilat si uleiul le-am amestecat bine.


Am adaugat faina in 2-3 prize, iar in ultima am pus praful de copt si am omogenizat.


In tigaia incinsa am pus o lingurita de ulei de floarea soarelui, pentru prajit doar primul pancake. Am pus cu o lingura mare de sosuri compozitie cat sa iasa diametrul de 8-10 cm. Am lasat pe o parte pana au aparut bule de aer la suprafata si au inceput sa se sparga.


Le-am intors pe partea cealalta. Trebuie sa ajustati temperatura tigaii astfel incat pancake-urile sa se rumeneasca perfect uniform pe suprafata.


Traditional se servesc 3-4 pancakes suprapuse cu siropuri, dulceata, nutella sau frisca intre ele si pe deasupra, insa eu am preferat sa le consumam pe rand, mai ales ca sunt suficient de consistente incat sa le ajunga copiilor cate doua bucati.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu