joi, 1 decembrie 2011

Omleta-pizza


Am facut un hibrid intre omleta si pizza intr-o dimineata de weekend in care imi era pofta de ceva, dar nu stiam ce vreau... (cunoasteti senzatia, asa-i?...) Si au rezultat urmatoarele...

N e c e s a r e :
cateva felii de paine;
4 oua;
sunca;
cascaval;
sare;
lapte;
sos de rosii;
oregano.

P r e p a r a r e :
Am tapetat fundul unei tavi cu felii de paine, dispuse cat mai ergonomic. Am uns cu sos de rosii si am presarat oregano. Peste am toarnă ouale batute in care am adaugat putin lapte si sare.


Am asezat deasupra aunca si cascavalul. Eu nu am mai avut decat feta ca imi (ex)terminase Antonia cu o zi inainte mozzarella, ea e mare amatoare de branzeturi....


Am pus totul in cuptor la foc moderat si am tinut cam 40 minute.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu