miercuri, 22 februarie 2012

Supa de rosii


In criza de timp fiind, mi-am adus aminte de supele la plic. Nu va speriati, nu am ajuns sa fac asa ceva, desi mai mancam in excursii cand eram mica, mai ales cand mergeam cu cortul, si erau chiar bune. Mi-e dor de expeditiile montane, mai ales de concediile "la cort" cu parintii si cu fratele meu, insa fata de supele la plic nu simt nu-stiu-ce nostalgie pentru ca intre timp am aflat ce ravagii fac aditivii alimentari. Asa ca am incercat sa reconstitui una din preferatele mele, supa-crema de rosii. Eu nu am facut-o crema, dar am pus orez pentru consistenta. Si nici nu mi-a luat mult timp, cam o jumătate de ora, cu siguranta ar fi durat mai mult daca as fi fugit pana la magazin.

N e c e s a r e :
1 ceapa alba;
0,5 litri bulion;
1/2 cana orez;
2 lingurite vegeta;
ulei de floarea soarelui;
leustean.

P r e p a r a r e :
Am pus ceapa, impreuna cu bulionul si cu 2 litri de apa la fiert.


Cand a dat in clocot am adaugat orezul si am lasat la foc mic. Dupa ce a fiert orezul am mai pus vegeta si uleiul si se mai lasat 5 minute pe foc. Am servit fierbinte, cu leustean. Rapid, v-am spus eu...


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu