luni, 30 aprilie 2012

Clatite cu smantana


Si cu faina integrala, fireste. De fapt cred ca am să generalizez consumul fainii integrale, chiar si in prajiturile n care este posibil acest lucru, ca sa nu ratam nici o portie de fibre si de complex de vitamine B... :))

N e c e s a r e :
3 oua;
6 linguri de smantana fermentata;
200ml lapte;
3 linguri zahar;
2 lingurite zahar vanilat;
6 linguri faina integrala.

P r e p a r a r e :
Am amestecat ouale intregi cu smantana, zaharul si zaharul vanilat.


Am adaugat laptele si faina si am amestecat pana am obtinut o compozitie semivascoasa.


Am prajit clatitele cu o picatura de ulei la fiecare pe o parte. Cand s-au rumenit marginile le-am intors...


...pe cealalta parte, dar le-am lasat mai putin ca sa nu se arda.


Le-am stivuit pe o farfurie intinsa. Mi-au iesit in tigaia mea de 20cm diametru cam 15 clatite.


Noi am servit cu dulceata de macese, dar merg la fel de bine cu orice fel de dulceata, miere, crema de ciocolata, branza dulce etc.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu