joi, 1 decembrie 2011

Prajitura AnaMaria


Am mai facut un botez cu ocazia prajiturii acesteia. Numele ii vine de la cumnata mea, sotia fratelui meu pe care o cheama, evident, Ana Maria si pe care copiii o adora... E o retetă simpla, rapida, pe care ea, AnaMaria mi-a dat-o.

N e c e s a r e :
5-6 felii de paine;
3 oua;
200g branza de vaci;
o mana de stafide;
9 linguri zahar;
400 ml lapte;
esenta de vanilie;
esenta de lamaie.

P r e p a r a r e :
Am sfarmat branza de vaci, am amestecat-o cu un ou, cu stafidele, cu 3 linguri de zahar si cu un pic de esenta de lamaie.


Feliile de pâine le-am rupt bucatele si le-am repartizat uniform intr-o tava. Am avut si niste paine cu iaurt mai veche si am pus-o si pe aceea.


Am frecat cu 3 linguri de zahar galbenusurile de la cele 2 oua ramase, am pus un pic de esenta de vanilie si peste am turnat rand pe rand laptele. Compozitia am pus-o peste paine si am lasat-o putin sa se inmoaie.


Intre timp am batut cele doua albusuri spuma tare. Am adaugat ultimele 3 linguri de zahar si am mai batut pana a devenit spuma lucioasa si tare. Apoi am pus branza dulce peste blatul din paine cat mai uniform si peste am intins spuma din albusuri.


Am pus in cuptorul preincalzit, la foc mic timp de 40 min, pana s-a aurit bezeaua.


Eu am facut prajitura intr-o tava mica, deci cantitatile ingredientelor sunt pentru o prăjitura mica. Daca folositi o tava standard, ar fi bine sa le dublati...


Pofta buna!

Un comentariu: