vineri, 16 decembrie 2011

Orez cu lapte


La loc de cinste intre deseturile copilariei este orezul cu lapte. Mai multa introducere nici nu am cum sa ii fac, aroma ii este atat de cunoscuta incat orice cuvinte sunt de prisos...

N e c e s a r e :
1 cana orez;
1 cana de lapte gras;
3 linguri zahar brun;
esenta de portocale.

P r e p a r a r e :
Orezul l-am spalat si l-am pus la fiert intr-un litru de apa. Eu am avut orez cu bobul mare, ideea e sa nu fie cu bobul lung, prefiert, brun, salbatic etc., ci sa fie lipicios. Am fiert orezul cu apa timp de 15 minute, pana ce a scazut apa. Am adaugat laptele, zaharul si esenta de portocale si am mai lasat la fiert inca 10 minute la foc mic. L-am servit caldut (pentru ca nu am mai avut rabdare pana s-a racit complet).


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu