duminică, 18 decembrie 2011

Taitei cu varza


Cred ca am intalnit doua, maxim trei persoane carora sa nu le placa felul acesta de mancare. Ei bine, sotul meu e una dintre ele... :))

N e c e s a r e :
200g taitei;
600g varza;
ulei de floarea soarelui;
sare;
piper.

P r e p a r a r e :
Am taiat varza marunt cu robotul (dar si cutitul sau gilaul isi fac la fel de bine treaba). Imi laud atat de mult robotul, dar este asa de util, il recomand pentru orice bucatarie...


Revenind, varza taiata am pus-o la calit, in wok, cu putin ulei de floarea soarelui si cu sare&piper. Am tinut-o pe foc mic cam 40 minute, amestecand din cand in cand.


Intre timp, am fiert taiteii in apa cu sare, conform instructiunilor de pe ambalaj. Pentru varianta de post, puteti folosi taitei fara ou. Cand au fiert i-am scurs si i-am dat sub un jet de apa rece.


I-am pus apoi peste varza calita, am amestecat si... gata!



Pofta buna!

Un comentariu:

  1. e una din mancarurile mele preferate!
    Ioana, daca vrei inscrie-te si tu la ediitia a II-a http://amainbucatarie.blogspot.com/2011/12/provocarea-secreta-editia-1.html

    RăspundețiȘtergere