marți, 28 februarie 2012

Prajitura cu visine si bezea


Pentru ca mi-a dat bunica mea niste borcane cu compot si in timpul transportului dintr-unul mi-a "fugit" lichidul am valorificat fructele ramase. :)) Sunt norocoasa din doua motive: unul ca o mai am pe bunica si sper sa fie asa cativa ani buni de acum incolo, al doilea ca inca e sanatoasa si vrednica la cei 80 de respectabili ani pe care ii are! Sa-i dea Domnul multa sanatate!!!

N e c e s a r e :
1 panndispan;
visine proaspete sau din compot;
6-8 albusuri;
6-8 linguri de zahar;

P r e p a r a r e :
Prima data am pregătit panndispanul pe care l-am lasat la cuptor pana ce a fost aproape copt, cam o jumatate de ora. Intre timp am batut spuma tare albusurile de ou. Am adaugat zaharul (cate albusuri atatea linguri de zahar) si am batut in continuare pana s-a intarit din nou spuma.
Am scos pandispanul din cuptor si am insirat pe el visinele la care le-am scos in prealabil samburii. Apoi am intins pe el bezeaua.


Am dat din nou tava la cuptor pana a capatat bezeaua o tenta aurie.


Am lasat prajitura sa se raceasca si au aparut la suprafata ei picaturi ca de roua.


Am taiat-o patratele cu un cutit udat de fiecare data cand l-am trecut prin prajitura. Este foarte usoara si o companie buna la cafea, lapte sau ceai...


Pofta buna!

Un comentariu:

  1. Am si eu o varianta, cu aluatul facut de casa, dar si asta e interesanta, arata f.bine!

    RăspundețiȘtergere