marți, 28 februarie 2012

Panndispan


Baza multor prajituri si torturi, pandispanul isi merita locul intre retetele de sine statatoare. De data aceasta vin cu varianta cu praf de copt, pentru cei care nu se simt in siguranta sa se bazeze pe spuma de albusuri... :D

N e c e s a r e :
4 oua;
2/3 cana zahar;
3/4 cana faina alba;
1 plic praf de copt;
arome, esente.

P r e p a r a r e :
Am batut albusurile spuma tare. Am adaugat zaharul si am bautut in continuare pana a devenit din nou ferma.


Am pus apoi, pe rand cate un galbenus, amestecand usor dupa fiecare.


La final am pus faina cernuta, in 3-4 reprize, amestecand finut cu o lingura, cu miscari pe verticala. Ultima repriza de faina am amestecat-o cu praful de copt. Se pot adauga dupa gust si in funcţie de destinatia ce vrem sa i-o dam pandispanului diverse arome, esente, coloranti sau cacao pudra, pentru torturile sau prajiturile cu ciocolata, si chiar fructe.


Am copt la foc mic timp de 30-40 de minute pana a trecut de testul scobitorii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu