miercuri, 9 mai 2012

Tortilla


Am facut celebra mancare spaniola, cu mici modificari ale retetei de baza, dar noua ne place mult. De fapt pregatesc destul de des tortilla, si este foarte buna in diminetile de weekend, inainte de a pleca in excursie caci este foarte consistenta.

N e c e s a r e :
4 cartofi;
ulei pentru prajit;
4 oua;
50ml lapte;
150g kaiser sau sunca taraneasca;
150g cascaval;
sare;
usturoi granulat;
boia dulce.

P r e p a r a r e :
Cartofii i-am spalat, i-am curatat si i-am taiat feliute ca pentru la chipsuri, asa ca in imagine.


I-am prajit in ulei de floarea soarelui pentru prajit pana s-au rumenit.


Kaiserul (sau sunculita taraneasca, trebuie sa nu fie o carne uscata) l-am taiat bucatele pe care le-am rumenit in tigaie, fara ulei.


Cartofii prajiti i-am pus peste kaiser/sunculita si am stins focul de sub tigaie ca sa nu se arda pana am pregatit ouale... :))


Ouale le-am batut bine, am adaugat sare dupa gust (nu uitati ca mezelurile de cumparat vin la pachet cu destul de multa sare...), am adaugat laptele peste oua si le-am mai batut putin.


Ouale batute le-am turnat in tigaie, iar deasupra am pune cascavalul ras (sau taiat subtire, eu am avut mozzarella). Am pus capacul si am lasat tortilla la foc mic aproximativ 15 minute, pana s-a rumenit pe margini.


Am servite cu legume proaspete si/sau cu usturoi granulat si boia, presarate deasupra.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu