joi, 19 iulie 2012

Clafoutis cu cirese si iaurt


Celebrul desert frantuzesc preparat putin mai altfel. Doar putin, datorita iaurtului, in rest esenta este aceeasi, bun la gust si usor de pregatit. O incantare, nu alta!

N e c e s a r e :
400g cirese fara samburi;
200ml iaurt;
4 oua;
6 linguri zahar;
200ml lapte;
200g faina alba;
2 lingurite zahar vanilat;
30-40g pesmet;
15-20g unt.

P r e p a r a r e :
Ciresele le-am spalat si le-am scos samburii. Dupa luni de cautari am gasit si eu clestele special pentru cirese si masline si, cu un drum, l-am pus in functiune... :))
Ouale le-am batut impreuna cu zaharul, zaharul vanilat, laptele si iaurtul.


Am adaugat faina si am omogenizat.


Untul l-am intins in strat uniform intr-un vas termorezistent si am pudrat deasupra pesmetul. Am pus intai ciresele pregatite anterior.


Deasupra am turnat compozitia pentru clafoutis si am dat la cuptor, la foc mic, cam o ora, pana s-a aurit la exterior.


Simplu si la indemana oricui... Daca aveti oua de casa va va ameti nu doar gustul si mirosul, ci si jocul de culori din farfurie (motiv pentru care am pus poza aceasta neclara...)



Iar despre cirese, ele, vedetele, ce sa va spun zemoase si aromate... Miam, miam...


Pofta buna!

3 comentarii: