joi, 10 mai 2012

Milkshake de banane


Daca sunteti pe fuga dimineata si nu aveti timp pentru un mic-dejun ca la carte, va propun ceva energizant si mai ales sanatos, doar stiti cât de minunate sunt bananele, iar daca sunt consumate dimineata nu afecteaza in nici un fel silueta, in cazul in care va preocupa acest aspect.

N e c e s a r e :
2 banane;
200ml lapte;
50ml frisca.

P r e p a r a r e :
Bananele le-am scos din coaja si le-am pus in blender impreuna cu laptele rece de la frigider si cu frisca nebatuta. Prin frisca mă refer doar la cea din smantana, intrucat am renuntat sa cred in povestile legate de frisca vegetala cea inofensiva... :)) Le-am mixat pe toate pana au devenit o crema. 


Atentie mare! Am auzit ca bananele, dar nici cartofii, nu se pastreaza in frigider deoarece dezvolta niste substante nocive (ale caror denumiri nu le-am retinut, dar am prins esentialul...) si dacă ati observat, bananele se innegresc mult mai repede daca sunt tinute la temperaturi mici. 
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu