miercuri, 13 iunie 2012

Salata mediteraneana


O salata perfecta pentru zilele calduroase. De fapt, cu vremea asta schimbatoare bioritmul este dat peste cap si nici stomacului nu-i pica mai bine caci ne "ajustam" meniul in functie de temperaturile de afara, ba o mancare usoara intr-o zi calda, ba o dam pe mancaruri mai grele in zilele racoroase... :)) Asadar m-am adaptat vremii si a venit randul salatelor...

N e c e s a r e :
1/2 capatana de salata;
2-3 rosii;
1 ardei mic;
100g branza feta;
1 conserva ton;
2-3 linguri ulei de masline;
2-3 lingurite zeama de lamaie.

P r e p a r a r e :
Frunzele de salata le-am spalat si le-am rupt bucatele mai mici. Rosiile si ardeii de asemenea le-am spalat si le-am taiat feliute sau cubulete, dupa caz.


Am adaugat branza feta si tonul din conserva. Eu iau de obicei ton bucati in suc propriu ca sa adaug ulei doar cat si de care am nevoie.


La final am pus uleiul de masline si zeama de lamaie si am amestecat. Este o salata consistenta si racoritoare.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu