miercuri, 30 noiembrie 2011

Crap la grill


A venit sotul acasa cu doua imensitati de pesti aproape vii. Am avut noroc că tot el s-a oferit să ii curete si sa-i aduca la stadiul de pre-gatit. Eu doar i-am taiat rondele si i-am preparat efectiv.

N e c e s a r e :
rondele de crap;
sare;
piper.

P r e p r a r a r e :
Ceea ce este interesant la reteta asta (desi nu e o retetă propriu-zisa) este vasul in care am facut pestele. Este grilul pentru aragaz, emailat, pe care se pot gati o sumedenie de carnuri si legume, chiar si la abur, intr-o maniera dietetica, fara ulei. Se gaseste in orice supermarket si pretul este chiar accesibil, undeva la 30 de lei. Eu il am deja de un an si sunt incantata de el. Dar asta e alta mancare de peste... :))
Revenind... Am condimentat pestele cu sare si piper si l-am asezat mai inghesuit pe grill.


Avand in vedere ca cei pe care i-am facut eu erau mai grasuti, nu am pus apa in compartimentul de jos (insa la pieptul de pui, de exemplu, e chiar recomandabil).


Am pus capacul deasupra si am asezat grilul deasupra focului vreo 40 minute. Cel mai bine e sa incercati carnita ca sa vedeti cand e gata ca depinde si de presiunea focului, si de modelul aragazului. Am pus pe langa spaghete si a fost o cina de weekend pe cinste...
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu