joi, 12 ianuarie 2012

Pancakes cu iaurt si faina integrala


Clasicul mic-dejun de familie, bun de savurat îi diminetile de weekend...

N e c e s a r e :
1 cana lapte;
1/2 cana iaurt;
2 linguri unt;
2 oua;
4 linguri zahar brun;
1 cană faina integrala;
1/2 plic praf de copt.

P r e p a r a r e :
Am amestecat ouale batute cu iaurtul, laptele, untul topit si zaharul. Am adaugat apoi faina amestecata cu praful de copt.


Compozitia trebuie sa aiba o consistenta vascoasa.


Am pus apoi in tigaia incinsa cate o lingura (model din acela mare, ca de sosuri) din compozitia de pancakes pe mijlocul tigaii. Am tinut pe o parte pana au aparut bule de aer, dupa care le-am intors pe partea cealalta si am mai tinut inca aproximativ 30 de secunde.


Le-am scos pe o farfurie (sau intr-un vas cu capac ca sa se pastreze calde). Din toate ingredientele imi ies cam 15 bucati, in functie de marimea lor. Noi le servim de obicei (si de orice fel ar fi) calde, suprapuse, cu miere, dulceata, crema de ciocolata, frisca, sosuri sau siropuri de fructe.De data asta le-am uns cu piure de castane, fluidizat cu putin lapte, iar combinatia rezultata a fost dementiala!


Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu