miercuri, 30 noiembrie 2011

Salata de varza


Varza e acel aliment minune de care are nevoie orice femeie care tine la silueta. E alimentul cu cel mai mic aport caloric. De asemenea varza este bogata in fibre si vitamine si aduce astfel multe beneficii organismului. In plus, varza are rol in reglarea functiei tiroidiene. Si acum, ca am terminat apologia verzei, sa trec la salata.

N e c e s a r e :
1 capatana de varza;
sare;
piper;
ulei de masline sau ulei nerafinat de floarea soarelui;
zeama de lamaie;
rosii, optional.

P r e p a r a r e :
Am taiat varza marunt cu robotul, sar se poate si manual, cu cutitul sau cu "gilăul", cum se zice prin Cluj... :)) Am pus peste sare si piper, dupa gust (eu fac in general mancarurile mai light ca să poată manca si copiii, asa ca sare mai mult nu pun decat pun). Am amestecat varza si am lasat-o 10 minute ca sa se inmoaie. Am pus apoi uleiul, doar cat sa luceasca putin varza, in nici un caz sa nu musteasca salata! Peste am stors cateva picaturi de zeama de lamaie. Am decorat cu rosii.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu