miercuri, 29 februarie 2012

Rulada cu sarlota


Am pus mana cu ceva timp in urma pe niste brosuri cu retete de la Dr. Oetker. Au in ele niste idei foarte bune, iar daca nu aveti brosurile, le au in format digital pe site-ul lor. Eu m-am oprit la o rulada cu sarlota pentru ca mi-am zis ca e rapida si gustoasa, ca si asa eram in putina criza de timp.

N e c e s a r e :
pentru blat:
3 oua;
75g zahar;
1 plic zahar vanilat;
75g faina alba;
pentru sarlota:
1 plic sarlota;
300ml lapte.

P r e p a r a r e :
Albusurile le-am batut spuma, iar galbenusurile le-am frecat cu zaharul si zaharul vanilat.


Peste galbenusuri am adaugat albusurile si faina si am amestecat incet, cu miscari pe verticala.


Am pus compozitia intr-o tava mai mare (a mea este de 20x35) tapetata cu hartie de copt. Am dat la cuptor timp de 8-10 minute la foc moderat, cam 200 grade. Blatul copt l-am rulat cu tot cu hartia de copt intr-un prosop umed.


Intre timp, pana s-a racit putin blatul am preparat sarlota din lapte in care am adaugat praful. Am batut-o cu mixerul dupa intructiunile de pe ambalaj. Am lasat sarlota sa se odihneasca in vas 2 minute, timp in care am desfacut blatul.


Am intins apoi sarlota pe blatul caldut si l-am rulat din nou. Am pastrat rulada la rece. Se poate decora cu zahar pudra sau cu diverse toppinguri.


Eu am folosit aarlota de ciocolata la blatul alb, dar ma gandeam la combinatia "pe negativ", adica blat facut cu o lingura de cacao si sarlota de vanilie.
Este un desert foarte gustos si usor de facut.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu