vineri, 30 martie 2012

Sandwichuri calde cu praz


Mai mult o idee de mic dejun sau de gustare de post, caci inca e post, decat o reteta in sine. Eu am descoperit experimental, impreuna cu mama, combinatia aceasta in urma cu cativa ani (sa tot fie vreo 10...) si noua ne-a placut din prima foarte mult... In timp pregateam sandiwichurile mi-am adus aminte amuzata de un experiment facut de cei de la emisiunea Brainiac de pe Discovery. Ideea era ca daca esti grabit dimineata si vrei sa iei totusi micul dejun, care paine se prajeste mai usor? Cea alba sau cea neagra? Evident cea neagra, pentru ca fiind mai inchisa la culoare, atrage mai bine caldura din toaster, deci se prajeste mai repede. Asadar daca sunteti in intarziere dimineata, dar doriti si painea prajita, optati pentru cea neagra! :)) Oricum asta e si ceea ce ne sfatuiesc nutritionistii...

N e c e s a r e :
paine;
praz;
margarina;
sare.

P r e p a r a r e :
In primul rand e nevoie de numar par de felii de paine... :)) Eu am avut paine neagra si am uns-o cu margarina. Nici margarina nu mai e ce a fost, asa ca cea de buna calitate se poate consuma ocazional fara sa fie daunatoare.


Prazul taiat rondele l-am asezat pe una dintre feliile de paine. Deasupra am presarat sare, am pus cealalta felie peste si le-am pus in sandwich-maker cateva minute, pana s-a rumenite painea.


Fiti fara grija ca dispare cu totul iuteala prazului si nici nu ramane aroma ca la ceapa ori ca la usturoi in toti porii.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu